duminică, 15 noiembrie 2009

elis mironosita

poate ca nu ar fi rau sa va prezint o parte dintre prietenii si dusmanii mei
pentru o mai buna cunoastere a lumii cu coada
in care e loc pentru orice latrat si orice mieunat
zilele trecute ne-a vizitat o dihanie cu urechile atarnand pe pamant
avea o figura de aristocrat englez rod a nenumarate sute de ani de cosangvinitate
poate ca de aceea a inceput sa latre gros la mine
de am fost nevoit sa ma urc in tuia si nici n-am mai stiut sa ma dau jos de la inaltimea de siguranta de 20 de metri
cand am reusit, intr-un tarziu, sa ma scobor si sa intru in casa
m-am refugiat in patul tatei si m-am ascuns in plapuma
asteptand la lumina lanternei inca o confruntare, de data aceasta cu fiara rita
(vezi filmuletul de mai jos)
http://www.youtube.com/watch?v=Z2lQIBlq-xM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu