marți, 15 decembrie 2009

reni arădeni

a venit aseară iarna şi nici n-am mai îndrăznit să ies din casă pe o asemenea vreme neprielnică cotoilor, căci nu suport umezeala şi zloata şi zăpada umedă şi rece
în schimb au ieşit Mami şi Tati (aici fac precizarea că am hotărât -
atunci când m-am apucat să construiesc blogul ăsta - că singurele
substantive importante, ne-comune, din viaţa mea sunt Mama, Tata şi Buni, aşa că numai ele sunt scrise cu majuscule, e o chestie de stil, mă înţelegeţi) la plimbare, la pozare, prin târg
şi au dat de nişte reni care şed într-un ţarc lângă primăria aradului


aşa au aflat de la nenea îngrijitorul că dânşii, renii, sunt suedezi de felul lor şi nu se simt aci chiar ca acasă, se pare că nu le place meniul local şi că e nevoie ca un alt nenea, îngrijitorul, să le facă injecţii de acomodare
păi e şi normal, nu, şi nu trebuie să ai multă minte să-ţi dai seama că locul cornutelor ăstora nu e în buricul unui târg din românia, ci în buricul taigalei siberiene sau scandinave, asta o poate spune până şi un motan citadin care doarme toata ziua în patul lui Mami şi e mult mai adaptat la acest mediu molatic decât un ren pierdut de moş crăciun


2 comentarii:

  1. gata
    m-am hotarat
    vin si eu la Arad
    cat de curand
    si ma plimb prin preajma renilor
    cat o fi nevoie
    numa' sa'l prind pe nenea ala
    cu fiolele
    sa-mi faca si mie o injectie de acomodare
    ca de la un timp
    nu imi mai gasesc locul
    decat in lumea absolut virtuala

    ma pitesc dupa bloguri si ma gandesc
    ce bine era la Firenze
    un loc in care
    cu siguranta
    si renilor aradeni le-ar fi placut
    in perioada de glorie
    Ren naisance

    deci alo
    nenea cu seringa
    dati numa' o injectie
    la islandezii patrupezi
    sa se'ajunga la toti

    RăspundețiȘtergere
  2. of, câtă dreptate ai
    cred că, odată cocoţat în lumea virtuală,
    e tare greu să te scobori în aia reală
    că-i ca o vrajă din basme arăbeşti
    ai fost transformat în altceva
    şi nu mai ştii formula magică
    aia de-ţi dă dreptul la întoarcere
    în propria piele reală
    şi dacă greşeşti ori nu o rosteşti bine
    în loc să te trezeşti la loc om sau nenea
    sau motan sau ce-i fi fost
    constaţi că oarecine ţi-a pus coarne de ren
    şi că trebuie să rumegi fân românesc
    într-un ţarc de lângă primăria arădeană
    ştiu eu pe mulţi care ar merita
    să li se întâmple una ca asta

    RăspundețiȘtergere