marți, 17 noiembrie 2009

un catel pe gustul meu

intr-o buna zi
obosit de atata fugareala cauzata de tot felul de caini bagabonzi
si de suire in arbori si pe stalpul de la intrare
unde obisnuiesc sa-l astept noaptea pe Tata
ei bine, intr-o buna zi
am pozat un catel pe gustul meu
curatel, educat, cu manere
decat ca atunci cand am indraznit sa ma frec de dansul
s-a stropsit cu un latrat de am crezut ca e elis sau mai rau, chiar rita
o fi din cauza atavismului ori fiindca rasa canina
nu e cea mai reusita opera a Creatorului?

2 comentarii:

  1. catelu dim imagine musca sau numai latra?sa stiu ce fac cand trec pe langa el.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu putem, nu putem sti
    oricui i se poate intampla sa muste
    mie mi se intampla mereu,
    dupa doua-trei mangaieri
    cre' ca e din cauza ca am personalitate

    RăspundețiȘtergere