duminică, 28 februarie 2010

ghiocei pentru fiinţele dragi care locuiesc în emisfera feminină a lumii


am aşteptat atâta amar de vreme să treacă iarna
mi-am scos nasul şi coada afară
din bârlogul cu calorifer
am dat fuga în natura citadină, adulmecând în aer
măcar o presimţire de primăvară
şi n-am simţit nimic, numai vânt şi netrecere
un anotimp al interstiţiului

şi-am ştiut atunci că trebuie să umblu
prin folderele memoriei
să caut primăvara în cel mai ascuns sertar
al sufletului digital
în care ne ducem cu toţii viaţa,
avataruri sentimentale

erau mii de foldere şi sute de mii de fişiere
pe care trebuia să le răscolesc cu un scop anume
cu febrilitate şi perseverenţă,
de dragul tuturor prietenelor mele
din lumea virtuală şi din cea reală
al fiinţelor dragi care locuiesc
în emisfera feminină a lumii


şi totul era atât de simplu până la urmă
totul se găsea în folderul mic şi galben pe care
eminenţa cenuşie a computerului a scris ordonat
cu literele sale de mână: "ghiocei"
aşa că am luat de acolo tot tot tot ce-mi trebuia
şi le-am pus aici,
daruri care au crescut în grădina lui Mami
când sub ploaie, când sub zăpadă
pentru toate doamnele, domnişoarele şi domniţele
cu care mă conversez şi cu care mă voi conversa
pe acest blog de pisici şi de alte vieţuitoare sensibile

am vrut să ştiţi, de mărţişor,
că toţi ghioceii au înflorit pentru voi
de-acum sunt ai voştri, în chip firesc şi imaculat

13 comentarii:

  1. Frumosi ghiocei. Li se simte mirosul din ecranul calculatorului. E o pagina de blog parfumata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoşi ghiocei, o minunăţie! Eu am pentru tine un mărţişor... comestibil, te aşteaptă pe blogul meu (cel de la wordpress)!

    RăspundețiȘtergere
  3. olivia şi tudor
    câtă armonie!

    grişka, mă îndrept tiptil
    spre mărţişorul comestibil
    uite acu deschid
    uşa blogului tău

    RăspundețiȘtergere
  4. minunat
    esti ...specialo-deosebit
    :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Lucky, sunt impresionată de atenţia ta! Ghioceii noştri nu sunt atât de frumoşi, dar, cel mai important, nu sunt de la tine.
    De aceea, aceste imagini îmi merg la inimioara mea pisicească... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hello, sakura
    de când nu ne văzurăm
    motan cu motan
    maidanez cu samurai
    vagabond alb-negru cu rege al culorilor
    tu eşti special
    seniorul blogurilor

    missy, ciudată lume alcătuim noi
    de mâţe şi ghiocei
    de cuvinte si imagini
    care se succed în voia lor
    şi care toate au un sens
    pe care il descoperim treptat
    dar niciodată pe de-a-ntregul

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumosi ghioceii!Si mama ii admira!

    Stiu ca si bunica are la casuta plantati niste ghiocei...dar nu cred ca au iesit ca inca e putina zapada acolo si cam frig.

    RăspundețiȘtergere
  8. pisule, caută sub zapadă
    acolo sunt ghioceii bunicii
    s-au ascuns până trece iarna
    îs convins că şi în secuime
    sunt cei mai frumoşi ghiocei din lume

    RăspundețiȘtergere
  9. ”mi-am scos nasul şi coada afară
    din bârlogul cu calorifer”
    Curajos băiat! Serafina abia dacă mirosea aerul iernii și ... țuști la căldurică! Acum a apucat-o așa, o nostalgie, ascultă și privește la-numai-voi-pisicile-știți-ce și simt că ar vrea să evadeze...Dar nu, acum aici e casa ei, noi am devenit pisici și voi oameni sau invers sau...ce mai contează, când iubești! Mulțumim pentru ghiocei!

    RăspundețiȘtergere
  10. mirela, nu ştii pe undeva
    printr-un supermarket
    vreun aparat de alungat iarna?

    să-l achit cu cardul pisicesc
    şi să-l pun în priză
    să schimb un pic peisajul şi reumatismele
    lunilor din urmă

    RăspundețiȘtergere
  11. La mine, sunteți invitați cu drag, poate verdele crud și florile pomilor din liveile pictate recent, să mai alunge iarna....și să lase o singură stăpână: PRIMĂVARA! Lucky și Serafina ar fi chiar fericiți! :P

    RăspundețiȘtergere
  12. se mănâncă, absolut
    îs din ciocolată albă, chiţi
    şi frunzele îs din ciocolată verde
    cu gust de mentă şi marţipan
    le-a creat Întâiul Cofetar al Lumii
    de dragul tuturor celor care
    sunt buni şi vii
    te rog, serveşte-te!

    RăspundețiȘtergere