vineri, 11 decembrie 2009

două poze din comp-ul Tatei

nu'ş ce mă apucă, am început să umblu prin comp-ul Tatei
căutând la întâmplare lucruri serioase, pentru cultivare
dar şi chestii haioase, pentru destinderea anturajului
în aceste vremuri atât de tensionate pentru cei care n-au şansa să aibă coadă
pe asta am găsit-o într-un folder numit "animale politice"
nu ştiţi cumva cum se cheamă mai exact specia cu pricina?




în altă ordine de idei şi de căutări, am dat peste un nenea care are o mare problemă: oricât s-ar chinui, nu poate rupe pisica-n două
mă gândeam, ce era dacă aş fi fost şi eu la fel de bine crescut ca mâţa din
stânga? cre' că rita ar fi stat tot prin vişin şi pe garaj, iar eu aş fi dormit nestingherit în orice pat din casă, ca să nu mai vorbim de faptul că sisi,
motanul din vecini, ar fi părut, în comparaţie cu mine, un şoricel care miaună din lipsă de atceva mai bun de făcut
sper să nu afle Tati că i-am folosit pozele astea la bloggerit, că se supără şi mă trage de coadă, ceea ce nu se face din partea unui stăpân de bun simţ
cum pretinde că este

3 comentarii:

  1. mai animalule!nu ti rusine sa dai poze cu animale politice fara coada.

    RăspundețiȘtergere
  2. ba da, mi-e rusine
    ca se supara Tati si Bunicuta pe mine
    pentru o asemenea indiscretie

    acuma cre' ca a venit timpul sa ne intoarcem la pisicile noastre

    RăspundețiȘtergere